Why Not ??!

My friend said that my real personality is DIFFERENT with my writing. I don't know why. Tapi, tadi di kelas juga pada gak percaya 'ini' tulisan gue. Dan gue juga gak mau tau kenapa. Dan mungkin karena gue lebih leluasa berpikir dan menulis dibanding dengan ngobrol dan berinteraksi sama orang. Mungkin aneh, tapi ya begitu adanya gue. Bukan karena guue gak bisa ngomong atau apa, gue pasti bingung tentang cara ngobrol. Jujur, gue garing, gak bisa ngebuat suasana jadi fresh abis itu cuma bisa ikutan nimbrung. Aneh. Memang betul gue aneh.

I feel weird. Somethimes I feel like 'I am the most unwanted person in my llife'. Since I was in kinderganten, elementary school and now junior high school, I dont really feel 'chat'. But as soon as possible I have to change. And now I can do it better. It's funny ha!

Another thing that I wanna tell you, give someone the second chance for loving or be friend with you, sometimes they'll be nice :)

Komentar

Postingan Populer